Gulmom
Ben de 34.haftamda hazırladım hastane çantamı.
Bir kalın battaniye
Pazen battaniye
10 lu hastane çıkışı(penye örtü içinde)
2 tane 5 li zıbın takımı (şapka, eldiven, mendil)
2 uzun 2 kısa çıtçıtlı body
4 tane ince beyaz örtü
Kendim için
Bir normal pijama takımı bir de lohusa pijama takımı
Taç, terlik
Atlet, emzirme Atleti, yarım atlet, 4 tane külot, 4 tane hastane bezi, 6 tane normal ped, 10 tane göğüs pedi
Bebeğim için 15 tane bez ve ıslak mendil
Hem valize hem de sırt çantasına koydum anca sığdı🙈😅 bir de bebeği koymak için puset🙈💖
Çok mu abarttım bilmiyorum bakalım hepsini kullanacak mıyız?