Merhaba arkadaşlar. 5+2 yeni haftalarımız. Doktor Mom Vital balık yağı hapı verdi hamilelik boyunca bunu kullanacakmışım. İçinde folikasitte var dedi ama netten araştırdığımda günlük 400mcg folik asit alınması gerektiği yazıyor. Hapın içeriğine baktığımda da folikasit yazmıyor içime sphe düştü. Kullanan var mı yardımcı olur musunuz