@Nese33 22. Haftadayım .en başından beri cesaret edemiyordum . Bende bütün giderken bile böyle düşünerek girdim kuaföre . Eminin ki saçma bi hurafe . Ama insan bi acaba diyor . Ama düşününce çok saçma . Rabbim rahme düştüğü an onun ne kadar nasıl yaşıxağını kaderini yazmış oluyor zaten . Madem saç kesmicez. O zaman kıllarmızıda almayalım .Bugün kestirdim bende . Kalbini ferah tut bence . Gerçekten zaten kg alıyorsun falan. Doktorum boyaya da izin vermedi . Bir de saçımı kestirmesem kendimi iyice kötü hşssetcektim.