Kelebek29 yaa canım benim sen kendin kötü düşünmezsen rabbimin izniyle hiç bişey olmaz sanada bebeğinede . İnanki bende hamileyim panik atağım var. Üstelik ikiz gebeliğim.
Kendi vücudumu çok fazla dinleyen bi insanım. Ben psikolijkmen istesem şu dakka kendi ateşimi kırka çıkarabiliyorum. Oturduğum yerde ssdece düşünerek. Çok kötü bi hastalık ilk başlarda kaybetme korkusu vardı. Sonra sonraya kendime dedimki. Kızım kendi huyunu biliyosun hemencik kendine çeki düzen vermezsen kendim istemsizce sürekli düşereceğimi düşünerek çocuklarımın canından edecektim . Sürekli dua okudum zikirler çektim alaha şkür şimdi hamile olduğumu aklıma bile getirmiyorum. Lütfen çok uğraş herşey senin elinde. Ben hamileliğimde düzeldim çocuklarıma bişey olacak korkusuyla