seydaserra Kızlar 36 haftalık hamileyim karnımda göğsümde aşırı kızarıklık ve kaşıntı var siz daha önce yaşadınız mı?
Clementinee seydaserra ben 19. Haftamdahım karnım inanılmaz kaşınıyor. Çatlıcak ondan diyorlar ama bilmiyorum 😔
Yasemiiin seydaserra bende 35+4 karnım kaşınıyor. Cilt gerildiği içinmiş. Ama kızarıklık konusunda bişi bilmiyorum canım
Dilara0638 seydaserra cildiniz gerildiği ve kuruduğu için kaşınıyor muhtemelen nemlendirirseniz rahatlar
seydaserra Clementinee evet eğer böyle döküntü kaşıntısı değilse bol bol nemlendirin kakao yağı kullanabilirsiniz ve kaşımamaya özen gösterin 😊
greybrde seydaserra bende aynı durumdayım cidden aşırı kaşınıyor kırmızı lekeler oluştu sinek ısırığı gibi kabarık değil
seydaserra greybrde evet benimkiler de öyle ve artıyor kaşıntı eşliğinde sinek isiriigi şeklinde kızarıklıklar var ve aşırı kaşıntı ben bebek yağı ve nemlendirici sürüyorum bir süre rahatlatıyor ama sonra yine aynı oluyor
Turit seydaserra ben 23 haftaligim fena karnım kaşınıyor ve kızarıyor kasimamaya çalışıyorum ama bazende tutamıyorum kendimi
seydaserra Turit bol bol yağ ve nemlendirici kullanmanı öneririm ben şuan 36+3 üm karnımda henüz çatlak hiç yok ama bu döküntüleri kaşıdiğım için büyük ihtimalle olacak dayanilacak gibi değil
Turit seydaserra sürüyorum çatlak şuan yok ama çevremden duyumlara göre kasininca çatliyo diyorlar inşallah catlamaz yaa 😔
nisaninannesi2 seydaserra Bende arada kaşınıyorum, bio oil diye bir yağ aldım ondan sürünce rahatlıyor
Kderdenzmsl Kaşıntı döküntü seklindeyse mutlaka doktora görünün uyuz salgını var malesef bende karnım büyüdüğü için kasiniyo sandım ama döküntü çıkmaya başlayınca gittim doktora uyuz teşhisi koyuldu kremle tedavi etmeye çalışıyorum ama gecmiyo 😒🥺