Asel_21 Kızlar 36+2 haftalığız. Çatı muayenesinde doktor “normal doğum için çatın çok uygun, bebek dönmüş kanala girmiş baş yapısı da normal doğum için çok uygun” Dedi. 1 cm açılma varmış. Sizce doğum yakın mıdır?
Esenburhan123 Asel_21 cok güzel kanala girmesi bol bol yürüyüş yap 4 cm olana kadar doğum aktif evrede olmuyor benim 37.2 daha kanala girmedi çatı muayenem perşembe olacak kafa girmezse kanala 40 ta sezeryan dedi doktorum
ebru23 Asel_21 benim ikinci dogumum galiba bir daha lazim gormuyorlar cati icin 37+6 dayim ilkinde 40 da 1 cmydi ama sancim sıklasana kadar acilma ilerlemedi 40+5de normal dogurdum ikinciyi bekliyorim :)
Kykcirem Asel_21 Haftama yeni girdim erken muayene olmuşsunuz doktorum 38.haftaya kadar alttan bakmadığını söyledi bakalım ben çok heyecanlıyım ve sabırsızlıkla bekliyorum normal doğurmaya çok istiyorum tabi hayırlıso🙏🙏💋❤️
HavvaGuzey Asel_21 canım benim ilk oglanda 34 haftalikken böyleydi başını kasıga dayamış kemiğin altına sokarsa tamam demişti doktor hatta eken doğmasın falan diye düşünüyordm 2 cm de acilmam vardı 39+4de dogdu
Asel_21 Esenburhan123 yürüyüş yapamıyorum normal ev işleri bile beni çok zorluyor. Günde 7 tane hurma yememi 1 saat yürüyüş ve 20 tane squat yapmamı önerdi. Ama bana çok zor geliyor ne yapıcam bilmiyorum. Doğumdan da çok korkuyorum 🤦♀️
Asel_21 ebru23 evet ikinci çocukta gerek duymuyorlar. Hayırlı olsun ikinci bebeğin inşallah sağ salim kucağına alırsın :)
Ayseee38 ebru23 aynen benimde 2. Çatı muayenesi yapmadilar zaten diğerini normal yapmışsın diy3 sancin tutup gelince açılmana bakarlar dedi
Asel_21 Kykcirem normalde bana da 37 de bakacaktı. 37den önce bakmıyor. Gece sancım oldu sabahına yanına gittim istersen şimdi bakıym yada haftaya geldiğinde bakıym nasıl kendini rahat hissedersen dedi. Bende merak edip baktırdım ne kadar doğru yaptım bilmiyorum :) valla ben normal doğumdan da sezeryandan da çok korkuyorum. Bakalım ne olacak
perilice123 Kykcirem benim de 36da baktı çünkü aşağıya çok baskı hissediyordum. Ultrasonda da aşağıya inmiş baya diye görünce bakmak lazım risk almamak gerek dedi. Normalde 37de bakıcaktı. Aşağı inince bakıyorlarmış açılma başladı mı diye de kontrol etmek için.
Asel_21 HavvaGuzey maşallah bende gününde doğmasını istiyorum şuan 2600 gr biraz daha kilo almasını istiyorum. Kız çocuğu erken doğar diyorlar ama hakkımızda hayırlısı neyse o olsun :)
seon90 Asel_21 yakınolabilir canm heran herseye hazırlıklı ol ve sakin ol.rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼