Sema67 bende 37+3 üm bebeğim kendini sağ tarafta topladı ve canımı çok acıttı belimden gelen hafif sancılar vardı bebeğim kendini kasmaya devam etti bi 10 dk kalktım sıcak duşa girdim şuan kasmıyor ama belimden gelen hafif ağrılar var bende acaba doğum belirtisi mi diye düşünüyorum bi fikri olan var mı ???