Ozgglt_ Yeni olan bir şey bu ve ben çok kötüyüm sanırım çok hafif kayma var. Pazartesi doktora gideceğiz işim içimi yiyor çok köyü hissediyorum kendimi. Var mı başına gelen ? Nasıl ilerliyor süreç bilen var mı ? 6 ay 15 günlük kızım
Ebrusnhzl Ozgglt_ hiç korkma 27yaşındayım benimde küçükken varmış bir yaşıma kadarda devam etmiş sonra kendiliğinden düzelmiş doktor normal bazı bebeklerde oluyor demiş sende içini ferah tut geçer hiç bişi olmaz🌸
Aylin2011 Ozgglt_ bebek ve çocuklarda göz kayması olur 3 yaşına kadar normaldir 3-4 yaşından sonra devam ederse doktora götürmeniz gerekir ama yine de içinizin rahat etmesi için götürün
Mimik Ay evet takma kafana, ilk aylar oluyor, cok normal… Normal sureç olmasa bile yine de sagligi tehlikeye girmez insaAllah… Bende de var goz kaymasi, bi yere odaklanirken kayiyor, normalde sasi gibi durmuyor gozlerim…
Ozgglt_ Mimik ay inşallah çok teşekkür ederim 🌸 6 aydan sonra olmaması gerekiyor diye okudum bir kaç yerde panik oldum
Ozgglt_ Aylin2011 ya kimi yerde öyle yazıyor kimi yerde 6 aydan sonra olmaması gerekiyor hemen olursa eğer fark ettiğiniz anda doktora götürün diyor elim ayağıma dolandı ya
-momymomy3 Ozgglt_ bu aylarda çok normal endişe etmenize gerek yok 1 yaş kontrolünde oğlumda hala devam ediyordu 1.5 yaşına kadar genellikle kontrol edemezlermiş normal karşılanırmış kayma durumu oğlum suan 4.5 yaşında daha geçen ay profesör doktora muayene ettirdik sadece sol gözünde %25 kayma devam ediyor Buda ciddi bi oran değil bazen beyin yorulduğu zaman otomatik olarak dinlenmeye geçiş yaptığı zamanlarda kayma meydana gelirmiş, 5 ay sonra tekrar kontrole gidicez eğer ilerlemezse bi sorun yok ama ilerleme olursa o zaman konuşuruz ne yapacağımızı dedi bence sizin endişe etmeniz icin çok erken bi zaman 😊
Ozgglt_ -momymomy3 ya birden panik yaptım google sağolsun 😣 sizede çok teşekkür ederim iyi ki yorum yaptınız 🌸 yavrunuza sağlıklı sıhhatli günler diliyorum inşallah düzelirde ekstra bir şeye gerek kalmaz
Ayseee4238 Ozgglt_ seviyesine göre bı tedavi uygularlar canım korkma onun tedavisi zor değil bende de oldu mesela doktorum bana yaşın küçük olsaydı yani çocuklarda falan ufak bı operasyonla düzeltiyoruz ama senin yaşın ileri olduğu için gözlük vereceğim ve göz egzersizi yapacaksın dedi o şekilde şükür düzeldi benimki yani operasyon olsa bile çok basit kuzenim göz doktoru 5dk.lik bı operasyonu var demişti korkma Allah’ın izniyle düzelir.
-momymomy3 Ozgglt_ rica ederim ne demek annelik iste çok basit bi olumsuz yorum görsek bile hemen endişe ediyoruz 😊 rabbim tüm çocuklarımızı hastalıklardan korusun sağlıklı ömür nasip etsin inşallah 🤲
teletabi Ozgglt_ bizimde nöroloji doktorumuz söyledi hafif kayma var diye göz tembelliğide olabilir bir göz doktoruna görünün dedi. Bizde haftaya gidicez bakalım. Bazen göz tembelliği oluyormuş,sadece gözün birini bandaj ile bir süre kapatıyolarmış. Tabi eğer başka bir rahatsızlıktan dolayı değilse. Bende merak içindeyim çok belli değil ama hafif çok hafif bi kayma var sol gözümüzde
Ozgglt_ teletabi benim kızımda da çok hafif ve yeni oldu eminim yani çünkü fark ederdim ya. İnşallah sizinde ekstra müdahaleye gerek kalmadan hallolur canları sağolsun Rabbim dermansız dert vermesin
Hayallerim95 Ozgglt_ benim yeğenimde de ilk doğduğunda oldu bizde çok korkmuştuk sonra geçti zaten bebeklerde oluyormuş kaymada bişey olmaz şaşı olsa neyse ama kayma yani takma ☺️
Kksll Ozgglt_ benim arkadaşımın bebegide öyle dışardan bakınca gözü kaymış gibi duruyordu çevresindekilere sürekli gözünde bı problem var kaymış filan diyorlarmis doktora gitti normal demiş tabi ki doktora götür baktır ama öyle kendini üzme hemen bişey çıkmaz Allah’ın izniyle
Ozgglt_ Kksll evet en iyisi götürmek göz çünkü ihmal edilmesi daha da büyük problem olabilir. Ne güzel inşallah bizimde bir şeyimiz yoktur teşekkür ederim 🌸