deletedmom27371 vbvy1 şuan 7+4 üm sezeryan istiyorum daha doğrusu şuan öyle düşünüyorum tahminen Nisan mayıs gibi olur
2Prensveannesi Bazen diyorum 22 subatta dogsa hep icimden o tarih geciyor 22.02.22 olurdu buyuk oglumda 30.03.13 de dogmustu😁
yas37 Ultrasonda önde gidiyor o yüzden başta söylenen tarih de değişti 25 mart görünüyor. Eşimin doğum günü de 23 mart ☺️ Fakat ilk doğumlarda erken geliyormuş galiba öyle duydum. Sağlıkla gelsin de bebek bir yolunu bulur zaten❤️
Meryemcelikaliyeva Sevdiye66 bizim civciv göstermiyor canım doktor kız gibi demişti ama net değil tabii
-momymomy3 vbvy1 2 saat sonra 16+6 olucaz Mart ortası olur sanırım gerçi sezaryen olucak daha erken de olabilir henüz gün konuşmadık daha zaman var, kızımı bekliyorum😊
Aayyssuu vbvy1 adete göre 15 Mart ama sezaryen olacağı için sanırım Mart’ın ilk haftası kısmetse bende kızımı bekliyorum 3. Gebeliğim 😍💐