Ayseee4238 GamzeVefa mutlaka gitmelisin ihmal etme benim nişanım geldiğinde sıfır sancım vardı doktorum hemen gel bekleme demişti gittim direk yatisimi yaptı hastaneye ihmal.etme yani git