Ben 20 gün önce korona oldum dün karantinam bitti 36. Haftadaydim kanamam oldu hastaneye gittim daha erken yat dedi kanamam durdu ama hemşire solunum sıkıntısı çekiyorsun biraz zor olur dedi sancim da var var mı böyle olan kafayı yiyecem artık lütfen bilgisi olan yazabilir mi