Zrnyrnakyd 9 haftalığız🙈 yuvarlak kese ve fasulye kese görüntüsüne göre kız yada erkek olduğu biliniyormuş bilgisi olanlar foruma🤷🏻♀️ Çok merak ediyorum bende
mathildaa Zrnyrnakyd ogretmenanneyimm Yuvarlak kese kiz fasulye kese erkek diyorlar. Bende tuttu ilk haftalar fasulye şeklindeydi, oğlum oluyor
Zrnyrnakyd ogretmenanneyimm bende 9+2 bazı yerlerde yuvarlak kese kız fasülye kese erkek diyor benim 7. Hafta yuvarlaktı 8. Hafta fasülye şeklindeydi anlayamadım o yüzden
Zrnyrnakyd Dilara0638 ben 8+4 ken ultrasondan baktırdım en son ozamn fasülye şeklindeydi kesesi senin kaçıncı haftalarda fasülye şeklindeydi ?
Dygrd Benim kizimda da yuvarlakti kese simdiki gebelik fasulye gibi doktor kız dedi değişir mi bilmem ama 🤗
211212g İlk hamileliğimde yuvarlaktı kızım oldu şimdi fasulye şeklindeydi göstermedi kendini ama doktor kız gibi dedi bakalım 1 ay sonra belli olacak bende merak ediyorum bende fasulye şeklinde olunca erkek diye okumuştum burda
Toopprakk İlk kalp atışını duyduğumuzda 7 haftalıktı ve kesem fasulye gibiydi.. Oğlumuzu bekliyoruz 😇🥰
2erkekannesiii Benim kese yuvarlaktı kız çıktı 13 haftada salı günü gidecem bakim kesin mi yoksa erkek mi çıkacak