Deryaerbil ben pek kabızlık yaşamadım aslinda ama bebişin baskısından da olurmuş doktor dedi. Hemoroidin büyüklüğüne durumuna göre değişiyormuş doğum şekli büyük ve içi dolu olursa normal dogumda kanama başlar zorlanırız dedi doktorum bende riske atmak istemiyorum salı günü kontrolde bakacak son kez kararımızı vereceğiz 37 haftalik olmus olacağız