DidemVadatAkku Akşam geç vakitlerde mideme önce gaz şeklinde bi ağrı giriyor daha sonra ağrı şiddetlenerek belimi kıracakmış gibi oluyor ve kusmayana kadar da durmuyor 😢😭 bunu yaşıyan var mı ve ne yapmalı lütfen önerilerinizi söyler misiniz arkadaşlar🙏🏻🙏🏻
Ankara53 DidemVadatAkku Bn yaşıyordum gece geç saatlere kadar devam ediyor anca kusunca rahatlıyordum yemek yesem bir türlü yemesem bir türlüydü doktora danıştım bir ilaç verdi hiç bir işe yaramadı 10. Haftaya gelince bıçak gibi kendiliğinden geçti
Hamiss5 DidemVadatAkku soda içtiniz mi ilk bAslarda banada çok oluyodu süt iyi geliyodu ama o da etki etmemeye basladi sade sodayı bı deneyin normalde de faydaliymis zaten
DidemVadatAkku Ankara53 ben 29+4 haftadayım ve uzun zaman önce başladı bi 3 ay kadardır yoktu şimdi yine başladı ve beni öldürüyor ağrısı 😭
DidemVadatAkku Lonelinesss yoğurt tüketemiyorum ki doğru dürüst tükettiğim de sadece kalsiyum için herşeyi denedim ama olmuyor bide öyle sinsi ki saatler belirleyip öyle geliyor gelince de belim kırılacak gibi oluyor 😭😭
Ankara53 DidemVadatAkku bana doktor az az sık sık yemek ye demişti hiç bir zaman tam doyma demişti belki faydası olur 🙏🏻
Lonelinesss DidemVadatAkku bende dün gece öyle oldum. Baya rahatsız oldum. Gittim geldim evin içinde sabaha kadar
DidemVadatAkku NekwaSultan hamileliğim çok sıkıntılı geçti benim ilaç kullanamadım halende kullanamıyorum gaviscon ve renin duo da beni kusturuyor 🤮
muhteriz Bende gaz problemi yaşıyorum ama midemde değil karnımda oluyor. Bazen öyle geriliyor ki sanki göbeğimi yarım dünya kadar hissediyorum. 21 haftalığım. Nasıl geçer bilmiyorum
DidemVadatAkku Ankara53 amin inşallah 🙏🏻 Ama ben ilk 6 ay sürekli aç kaldığım için serumlarla beslendiğim için önüme gelen herşeyi yiyorum onun acısını kendimce çıkarmaya çalışıyorum ama sonra benden acısı çok kötü çıkıyor😣
DidemVadatAkku ZeynepKeke bebeğin gazı ile alakası yok canım mideyi sıkıştırdığı için yerini genişletmeye çalışıyor ondan dolayı mideye baskı yapıyor sonucu da böyle oluyor😓
Kibarbaby DidemVadatAkku geceden beri aynı sancıyı çekiyorum karın ağrım var kusma bel ağrısı vb yok ama bende çözüm bulamadım
DidemVadatAkku Kibarbaby dahiliye doktoruna bile gittim ama gebelikten dolayı ilaç veremiyorlar 😑 azıcık araştırdım nane limon çayı yada papatya çayı ve muz yiyin diyordu bu akşam nane limonu deniyecem sonucu iyi olursa posta yazarım yararlanırsınız😊