Pelit7 Arkadaşlar merhaba Tınaztepe Galen Hastanesinde doğum yapan var mı? Doğum ünitesi nasıl, temiz güzel mi? Ya da yapmayı düşünen var mı?
Pelit7 nisaninannesi2 başka bir postta arkadaş yazmış çok ilgili güzel bir hastane orada yapacağım doğumu dedi sizinde bilginiz olsun 🌸