Betulsarda Kizlar ben mesut bey e gidiyorum.. cokta memnunum cok hassas davraniyor ilgili.. muane ucreti 55 tl veriyorum sigortadan dolayı. dogum fiyatlarini bilen var mi reyap ta?
SemihenayArslan Betulsarda nasıl 55 tl veriyorsunuz? Bende aynı hastaneye gıdıyorum Mehmet bırıcık e muane ucreti70 tl idi. Oda bu hafta zamlandı 100 tl oldu. 55 verdıgınıze cok sasırdım
Betulsarda SemihenayArslan bilmiyorumki 1 aydir 55 tl muane ucreti veriyorum ama yeni evliyim annemden gorunuyordu sigorta emekli ondan mi acaba