Arkadaşlar merhaba. 1 buçuk ay önce kürtaj olmuştum. 11. Haftamdaydım. Kürtajdan tam 28 gün sonra regl oldum ve normalden uzun sürmüştü. Şimdi de henüz reglime 10gün kadar zaman varken yeniden kanamam olmaya başladı. Böyle düzensizlik yaşamam normal mi? Yoksa bir an önce doktora gitmeli miyim?