Papatyamevsimi-89 Doktor düzenli bebek hareketi 32 den sonra olur dedi sizcede öyle mi??27+6 bugün çok.harwketli değil.. Esim de karnın küçülmüş gibi diyor korkutuyor ya:(
Mavi34 Papatyamevsimi-89 33+3deyim.2 gün aşırı durgun birgün çok hareketli bazen korkutuyor beni durgunluğu
Mervenin_Mucizesi Papatyamevsimi-89 27den sonra belli hareketleri olması lazım tabi yani 2 saatte bir sen hareketlerini gözlemlemeye çalış ama Dr n vardır Bi bildiği demek ki, karın küçülmesi e takılma benimde sabah küçük oluyor akşama doğru büyüyor :) 31 haftalık gebeyim bende
MinikEkran Papatyamevsimi-89 benimki 25.haftadan beri düzenli maşallah sabah akşam farketmiyor kıpırdak çok 😊 Şuan 30 haftalığız baya baya uykumdan uyandırıyor miniğim 😍 sağlıkla gelsinler inşallah 💕
Elieefss Mavi34 aynı haftadayız 2 gündür çok az hareketini hissediyodum bugün çok şükür baya baya hissettiriyo çok korkutuyo bazen bebii 😊