Derinkrc Gebeliğim. İlki de genel anesteziydi. Bu da öyle olucak. Kızımı bi daha göremem korkusu sardı tedirginim. Doktoruma çok güveniyorum. 9 ay ne ara geçti 🙄
a_burcu_bur Derinkrc genel nasıldı. Ne kadar zaman sonra ayılıyosunuz. Ben de genel istiyorum da 🤷🏻♀️
Milkshakee Derinkrc Anladım bi nedeni var mı korku mu yaşıyorsunuz bende de tam tersi korkumdan spinal tercih ettim genelden korkuyorum
Derinkrc Milkshakee Spinal yapabilceğimi sanmıyorum. 5 6 saat belden aşağımı hissedemezsem aklımı kaybederim. Panik atağım vardı atlattım 2 yıl önce. Tetikler bundan eminim. Genel amestezi olup risk almak istemiyorum.
Milkshakee Derinkrc Anladım herkeste farklı oluyormuş demekki🤦🏻♀️ O kadar uzun sürmüyor ama 2 saat falan açılıyor sonra.. Hakkımızda hayırlısı benimde pazartesi doğumum korku var bende de😔
Derinkrc Milkshakee Herkesin vucudun da uyuşukluk süresi farklı oluyor. Hepimizin korkusu farklı. Ben kızımı göremem diye gerginim aslında bişey olucağından değil ama korkuyorum işte. Hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah hepimiz 👍🙂
Derinkrc a_burcu_bur Bence en temizi genel. Spinal tehlikeli omurilikten veriyolar anesteziyi ve 4 5 saat uyuşyk kalıyor beldem aşağı. Sıkıntılı yani. Ben amelıyattan çıktım sütüm gelmişti gayetde iyiydim
candanx benim de 5 ekim. ikinci hamileliğim ilki genel anesteziydi çok memnundum ikincisini de öyle istedim ama doktorum epidural sezaryen olsun dedi kabul ettim ama sonrası baş-omuz ağrısından korkuyorum 😬🙄 ayyy sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻☺️