Arzucabaracar sürecim aynen sizinki gibi oldu 2 gün önce kontrole gitmiştim 2 cm açılmam vardı.doktor ağrıların 5 dk da bire düşerse,kanaman olursa veya da suyun gelirse gel demişti.2 gün sonra da ağrılarım başladı 5 dk da bire inene kadar süreci evde geçirdim ve doğum yaptım.2 cm açılmam olduğunda benim öyle hiç ağrım yoktu gezmeye falan gitmiştim 40+1 de de doğdu bebeğim şuanda 6 aylık.İnşAllah güzel bi doğum süreci yaşarsınız