Kızlar hastaneden geldik şimdi nst ye bağlandım ve kontrol edildim 2 cm açılma var ama eve yolladılar su gelmesi kanama olması yada bebeğin hareketlerinde azalma olursa direk gelin dediler inşallah olmaz ama olursa gelin dediler yarın tekrar gideceğiz böyle bir durum var yaşayan var mı ? Açılma olupta eve gönderilen ?