Burcuburcuylz Kızlar 3 gündür damla damla kanamam var doktor normal dedi açılmam ve sancım yok böyle bi durumu yaşayan var mı
Sevgi93_ Burcuburcuylz bende 35+4 oldum kanama olursa bekleme gel dedi sana nasıl normal dedi anlamadım bi doktora git bence
Burcuburcuylz Sevgi93_ damla damla şeklinde 3 gün oldu bebekte bi sorun hareketli anlamadım niye böyle oldu korkuyorumda