Merhaba.40+1günlüğüm az önce yürüyordum bir anda sıcacık birşey geldi hemen lavaboya gittim altım ıslak baya.afedersiniz tuvaletimi yaptım sildim komple sümüksü şeffaf birşeyde geldi(ilk gebeliğimde nişanım pembe gelmişti) sizce suyum nişanım mı gelmiştir anlamadım kızlar.