Cems34 Arkadaşlar merhaba 8+4 günlük hamileyim ve felaket kasintilarim var cumartesi günü doktor randevum var orada soracağım ama nasıl dayanacagim bilmiyorum normal mi benim gibi ilk dönemler de kasintı problemi yaşayanıniz oldu mu ve nasıl atlattiniz lütfen yardım edin 🙏
Oglununannesi Cems34 büyük bir ihtimalle mantar enfeksiyonu vardır bir maşrabayı bir su bardağı sirke olmak üzere gerisini su ile doldur ılık su olsun yalnız özel bölgeni yıka biraz iyi gelecektir :))
ppapatyaa cok erken yaa kasinti icin genelde doguma yakin basliyo 5 yada 6 aylikkrn belki hamilelikle ilgili degildir acile git bence
Mutlulugum Bencede kasilma icin cok cok erken. Bebek yerlestigi icin agrilarin olabilir ama dayanilmicak bir agriysa normal degil. Hastaneye git canim. Allah yardimcin olsun🙏🏼😘
Babies16 Herhangi bi kan ilaci vitamin fln kullaniyormusunuz.karaciger enzimlerinizi yukseltmis olabilir.dr unza soyleyin tahlil yapsin enzimlerle ilgili
Cems34 Babies16 sadece folik asit kullanıyorum assos aktif folic trio diye bugün kan tahlili yaptircam
Hcrksk Benim de tüm vücudumda olmuştu en başlarda kaşıntı.tahlillerim temiz çıktı.tuzlu suyla vücudumu yıkıyordum zamanla geçti ama