Arkadaşlar merhaba. Ben şuan 26+1 im. 25. Haftaya girdikten sonra ilk 5 gün bebeğim güzel hareketliydi gece uyurken sağa veya sola yattığımda yattığım tarafa baskı yapardı. Dün gece hiç yapmadı. Sabah uyandığımda ve gün içinde hareket etti ama ilk 5 gün gibi çok değil. Normal mi aynı şeyi yaşayan var mı bu haftalarda ?