Eminesaric Kızlar 35+2 yim sırt ağrısından ölecek gibiyim bide sıcak basmaları var tabii benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz acaba
Aysenturnaaa Eminesaric 35+4 um bu ateş basiyor bi üşüyorum iyice dengesiz oldum benimde sırt agrilarim var
Eminesaric Aysenturnaaa üşüme yok bende ama sıcak basmalarından bir hal oldum artık nefes alamıyorum neredeyse