Durualya Kızlar 33 haftalık hamileyim ve 24 haftadan sonra bebeğim asla kendini gostermiyor ne yaparsam baş aşağı duruyor ve baya inmiş durumda şuan galiba hiç göremeyeceğim doğuma kadar böyle olanınız varmiydi bir tane bile ultrason görüntüsü yok elimde 😓
Ayseee4238 Durualya benimkide gostermemisti bir kere 34 gördüm onun dışında hiç göremedik hep eliyle kapattı doğdu hala elleri hep yüzünde devamlı kapatıyor karnımdaki gibi🤣🤦
FDK2835 Durualya biz 🤣🤦♀️ daha 16+2 yiz hâlâ göremedik yüz üstü yatıyor. Umarım ilerleyen günlerde görürüz. Yoksa sonumuz sizin gibi görünüyor 😬🙈
Yagmur00 Durualya benim de aynı 22 haftada gordum bıde 12 haftalık gordum daha yok popusunu gosterıyor elimde ıkı tane duzgun foto var 🥰🥰🥰🥴
Mucizemm0101 Durualya Ayseee4238 benimde öyle hep eliyle yüzünü kapatıyor 31+4 olduk bizde doğumdan sonra görücrz sanırsam ümidi kestik 😄😄
Durualya SerpilEsra o kadar aşağıda ki tek bir ıkınmamda cikicak sanki affedersin resmen vajina iç dudak kısmında doktor ultrasonla kontrol ediyor normal dogumda avantaj olurmu bilmem 😍
Melek141120 Bende bebeğimin yüzünü göremedim hiç. Detaylıda defalarca girdim çıktım doktor helak oldu ama elleriyle kapadı 🤣 23 haftalığız bakalım belki ilerde görürüz yoksa doğuma 😍
Durualya Yagmur00 bizde oda yok hiçbir görüntü Göremiyorum nasıl bişey çok merak ediyorum sağlıkla gelsinler inşallah 😍
Okyanusmavisi-17 Bizde bugün itibari ile 30. Haftaya girdik ama bizde hiç göremedik kendini göstermiyor oğlumuz :)
SerpilEsra Durualya bence olur. Benim nisanim vsde gelmisti erken oldugu icin riske atmamistk sezeryan oldm😊
Ankakusu35 Durualya yalnız değilsin ben varım başı kanalda değil ama çok aşağıda doğru düzgün fotomuz yok :( 29 haftalığız en başındna beri böyle
dygm3848 Benimki detaylı da hiç göstermedi küçük aylarda görüyorduk ama Bayadır eliyle koluyla suratını kapayıp duruyor bizim de usg fotomuz yok hatıra kalsın diye 30 hf yız İnş ilerde görürüz