Melek0633 Gebelik şekeri olan anneler doğum yaptıktan sonra bebeğinizde enfeksiyon veya solunum sıkıntısı oldu mu? Benim bebeğim 37 ci hafta sonunda sezeryanla alınacak çok endişeliyim
Minekorkmaz Melek0633 yoo öyle bişy yaşamadım ben gebelik sekerimin oldugunu öğrendiğimden itibaren diyet uyguladım tatlıyı hergün yemek yerine haftada bir yada 4 günde bir falan yedim dikkat ettim cok şükür hiç bi sorun yaşamadık. Endişe etme
Sogancik Melek0633 canım doktor bana hic öyle bir şey demedi. Erken alınacak diye. Suyun mu fazla acaba ondan mı. Doğumdan sonrasi için bebekte bir şey olur mu hiç bilmiyorum olmaz inşallah ☹️ bizler de onlar da iyi olucaz Allah’ın izniyle
Melek0633 Minekorkmaz tokluk şekerin en fazla kaç oluyordu canım? Bana çok ağır bir diyet verdiler sıfır şeker karbonhidrat günde 3 dilim kepek ekmeği yarım meyve
Melek0633 Sogancik yok kuzum suyum çok az yükselmişti diyetle bı hafta içinde normale döndü çok şükür .
Melek0633 asude456 Uc aylık hba1c 5 çıktı.tokluk ta 174 u bulmuştu diyetisyene yonlendirildim.zor ama uygulayinca şu anki tokluk şekerim maximum128