Ftsclskn seda_94 Bizim de ilk canım, öncesinden 2 düşüğüm oldu 😞 Çok şükür şuan herşey iyi bakalım 🙏🏻 Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🧿
Ebbruc Ftsclskn kız hissediyorum gibi zaten ama sağlıklı olsun da cinsiyet önemli değil 😊 çok teşekkür ederim iyi dileklerin için ❤️ Tamam öğrenince haber vercem 😇💐
Ftsclskn Ebbruc Bekliyorum güzel haberlerini canım 🧿 Sağlıcakla gelsin inşallah minik 💐 Nasıl olsa isimler belli 😌🤗
Ftsclskn my_little_miracle Farklı güzel bir isimmiş 😌 Maşallah sağlıcakla gelsin 💐 Kaç haftalıksınız?
DamlaNur29 Ftsclskn oğlumun adı aybars bide eklemek isterim. Ay gbi güzel pars gbide yırtıcı demek maşallah bir dk durmuyoruz 1 yasında girmediği oda yok