Bız 3 ısım koyacagız 2sı kımlıkte yer alacak bırı göbek adı 🙈 Tolunay Denız Ege koyacagız. Tolunay la egeyı esımle ben sectık bebegımız erkek oldnu ogrendın de karar kılmıstık. Lakın görümcemin yıllardır bebegı olmuyor oda Denız ısmını cok seviyor kendı bebegı olsa bu ısmı kuracakmıs ama işte. Bızde bu durumuna uzulduk karar verdık 3 ısım olacak 🙈Denız ısmını de hocaya kulagına okutacagız Tolunay Ege kımlıkte yazan ısmj olck