MinikMercimegim elifferdi Kafayı yicem aklımdaki ismi vazgeçirdi ablamlar kaldım isimsiz şurda bekleyeyim bende
Tugbaa2937 elifferdi ikidir nasip olmuyor. 😁 Bizimki hep erkek ama kızım olsaydı. Amine düşünüyordum. Bide Reyyan ismi çok hoşuma gidiyor
Tugbaa2937 MinikMercimegim sakın vazgeçme aynı şeyi bizde yaşadık Ertuğrul koyucaktik. Herkez bı laf dedi. Herşeyi düşündük. Ama olmadı halen içimde kalmistir. Bebek senin kimin ne dedi önemli değil anlamı güzelse hiç vqzgecme 💪 arkandayım 😁
MinikMercimegim Tugbaa2937 Ya aslında küçüklükten beri aklımdadır irem koyacaktım yanına annemin ismini ekleyip süpriz yapcaktım moralimi bozdular günah falan daha güzel isimler var şimdi hiçbir isim içime sinmiyor annemin ismini koymaktan bile vazgeçtim nerdeyse kaldım böyle
Tugbaa2937 MinikMercimegim iyide İrem ismi kötü bı anlamı yok ki baktım şimdi görkemli bir bahçe demekmiş. Ya bide çocukluğundan beri hayalin vazgeçme yaninada annenin ismini ekleyip supriz yap. Banada oyk yaptılar. Ama her hafta bı aşkla dirilia Ertuğrul izlediler 🤔🤔
FDK2835 elifferdi bizim cinsiyetimiz değişti 🙈 Amine İsra düşünüyoruz. Ama Fatıma ya da Ilgın da olabilir yanlarına 2. İsimi bulabilirsek karar vereceğiz. 🤲🤰
MinikMercimegim Silacinarr00 Bir de zaman geçtikçe yeni isim baktıkça kafan karışıyor en iyisi dediğim dedik olmak sanırım
Xxxseliiiin elifferdi ben lina mila liya Vera tarzı isimleri seviyordum kulağıma böyle prenses ismi gibi ben lina istedim eşimde Umay’ı çok istiyordu Umay lina koyduk 🐣
MinikMercimegim Tugbaa2937 Valla en son yine ona döncem sağolsun eşim çok anlayışlı takma sen kimseyi biz bunu düşünmüştük falan diye destek oluyor bilmiyorum