Uyumasa niye uyumuyo diye üzülüyorum yoruluyorum . Benim tosbik uyuyunca da uyanmiyo . Bu sefer de karnı aç kaldı diye uzuluyorum . Altı kupkuru . 11 de banyo yaptırmıştım emmisti güzelce . Dörde kadar uyudu . Sonra yüzünü ıslak mendille şile sile göğsümün birini emzirdim yine uyuya kaldı . Diğerini sağdim saat beş gibi 60 CC çıktı onu verdim . Şimdi yine uyanmiyo . Bebeğim 15 Günlük karnı aç mı sizce ?