Hycnlanne_0903 EceZ ben de 21 ekim de olacağım ben de çok korkuyorum kendimi cesaretlendirmeye çalışıyorum ama korkum geçmiyor 🥺 umarım çok zorlanmadan alırız bebeğimizi kucağımıza 💙 kaç haftalık olacaksınız sezeryan
PerinU EceZ bende korkudan ağlaya ağlaya gittim ama korkulacak bir şey yoktu ki bende panik atak var . Sonrasından biraz korkabilirsiniz yürümek hareket etmek/edememek :( Kasıklarda ağrı 😢 burda okuyordum hep ilk yürüyüş zor diye bende zorlandım bide piS kanı atmanız için iiki üç sefer karnınıza bastırıyorlar o kadar ama sakın ameliyattan korkmayın benim belime iğne yapılırken bile çok minik ağrıdı elimin üstüne takılan serum daha cok acımıştı. Sağlıklı bir doğumunuz olsun inşallah
Sibel87 EceZ bende 11 ekim de olacağım inşallah.Benim ikinci doğumum ama bende de o korku oluşmaya başladı valla.İlk doğumum ço güzel geçmişti öyle ağrım sızım da olmamıştı herşey yolundaydı inşallah bunda s öğle olur
EceZ bahtnurr1 genelde de ayılma durumundan korkuyorum o anı da görmek istiyorum 😬 çok karışık işler ya
bahtnurr1 EceZ saçmalamayız inş yaa ahahah yanında annem veya kardeşim olsun diyorum zaren 😂 ama bazı yerlerde ayılmasan odaya götürmüyorlar
EceZ Sibel87 inşallah çok güzel geçsin hepimizin 🙏🏻 Benim ilk olacağı için hiç bir fikrim bilgim de yok ☹️
Zezeeeyyldrm EceZ uyuşturmak için vurulan iğne hiç acıtmıyor damar yolu daha çok acıdı diyebilirim. İlk yürüyüşüde eşinizden destek alarak yaparsanız hiçbir zorluğu yok biraz ağrıyabilir kendizi hiçbir şekilde korkutmayın korkarsanız pasif kalır hareket edemez ve geç toparlanırsınız ben o kadar kendimi motive ediyordu ki şükür çabuk toparlndım
candanx EceZ benim de 7 ekimdi son kontrolümde 5 ekim yaptık. ilki genel anesteziydi bu epidural sezaryen olacak en sevdiğim şarkıları dinleyerek ameliyata girmeyi düşünüyorum rahat ol canım ve her anın tadını çıkaralım ☺️🙏🏻 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
jamila_95 Ya biz de pazartesi gun alicaz bakalim haftaya spinal sezeryan🙈 ama korkmuyorum acikcasi artik bi rahatlamak istiyorum cunku, ne kadar agri aci hissi olsa bile dogum acisindan iyi olur dusunuyorum 😐