Orsta zhv universite zamaninda orda staj goruyordum, fatih univ. Hastanesiydi ama cemaat meselesi yuzunden ismi degisti, o kadar kaliteli temiz ve basarili doktorlarin oldugu bi hastaneydiki cok seviyordum. Simdi nasil bilmiyorum
Secil26 Bende bezmialem vakıf üni hastanesinde kontrollerimi yaptırıyorum doğumuda orda yapmayı düşünüyorum
zhv Secil26 bende orda yapmayı düşünüyorum da doğumhaneyle ilgili merak ettiklerim var soracak birileri olur inşallah :) Acaba gece olması halinde kadın nöbetci doktorları olmama ihtimali falan var mı
designermom Secil26 vatanda kime gidiyorsun canim Ben de oraya gidiyorum gebe değilim ama herseyi orada dusunuyorjm nasipse
Secil26 Ben gökhan kılıça gidiyorum sezaryen olacağım için fiyatı sormuştum tek kişilik pda dahil 2 gün 3 700 tl demişlerdi
Secil26 Vatandakindede tek kişilik oda istersen o kadara çıkıyor birde ben hem çok uygun buldum hemde doktorlarda ilgili memnunum şükür