Melikee7 Tubass 37.haftama girdim. Covid olmadan önce coraspini kesmişti doktorum doğum yakın diye kullanmıyorum o yüzden. Geçmiş olsun size de
Melikee7 Bltberna benim de bir hafta aksadı kontrolüm hastanem pozitif hasta kabul etmediği için. 37 hafta olduk hala NST çekilmedim. Karantinam biter bitmez gidicem bende çok merak ediyorum. İnşallah etkilenmezler 🙏🏻🙁
_cekirdek54 Melikee7 Temaslı hamileler de gidebiliyo mu nst ye muayeneye bilginiz var mı bide izin verilir mi yolculuk acaba Okula giden kızımdan temaslı olabilirim de 38. Haftamdayım ☹️
Melikee7 _cekirdek54 hastaneye göre değişiyor. Bazı hastaneler kabul ediyormuş. Doktorunuza sormanızda fayda var.