Hepinize çok teşekkür ederim kızlar evde çok az bi sancım oldu sonra pit diye bi ses geldi karnımdan kendi kendime güldüm tipa düştü bebek geliyor galiba dedim sonra ayağa kalkmam ile suyumun gelmesi bir oldu saat 6 da hastaneye gittim 10 da kucağıma aldım meleğimi binlerce şükürler olsun rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu