Eğer belden uyuşturacaksanız kendinizi kasmayın yoksa o iğne girip girip çıkacak ve zaten hiç bir şey hissetmiyorsunuz ben gıdıklandığım için 4 kere sokup çıkardılar, fazlaca ped koy ilk günler aşırı kanama oluyor, belden uyuşturulacaksan çabuk ayaklanmak için ayaklarını hissetme sen bile oynatmaya çalış bir süre sonra zaten hızlıca açılacaktır 2 saat sonra ayaklarım hissetmiştim, ilk kez ayağa kalktığında kesinlikle Yere bakma ben o hatayı yaptım Tansiyonum 5 e düştüyukarı bakmaya çalış, bol bol yürü zaten hastanede Büyük ihtimal 2 gece kalırsın ikinci günü hiçbir şey hissetmezsin ama ilk gün mutlaka çok çok yürü