Benim 50 gr yüklendi çok tansiyonum düştü 151 çıkınca doktor 140 sınırdı biraz yüksek iki hafta toplamda 6 test şeker değeri başlıcaz evde kendim yapıcam bebeğe etki eden birşey değil dimi çok kafam karıştı birde herkes zaten şeker yüklemesi yaptılar yüksek çıkması çok normal kafana takma diyor ama bilemedim