Haniae bir yardımcı olur msnz ya.. bu doğum sancısı ne oluyro? 39+2 olduk çok şükür. Akşam 6 dan beri belim çok agrior. İki defa da karnıma ağrı girdi ama çok kısa sürdü bir iki dk. Ağrı gibi değilde kasılma gibi daha çok . Şimdi ben neyi nasıl takip etmem lazım. Bir türlü anlayamadm bu sancı kasılma takibini. Bu arada nişanım flan da gelmedi dha.