Bence doktora gözükün en kısa zamanda. Geçen hafta 14. Haftamda benim de sancım vardı ve buna eşlik eden kırmızı lekelenmem de vardı. Doktora gittiğimde kese etrafında kanamam olduğunu gördük ama rahmin büyümesine bağlı batma gerilme varsa bilmiyorum. Öyleyse normaldir.