Merhaba daha öncede yazmıştım.6 haftalık hamileyim keseyi görmeye gidecektim ama covid olduğumu öğrendim.Yani ne keseyi görebildim ne de bebeğimi.Kendimi izliyorum şuanda göğüs hassasiyetim var bir de mide bulantım.Acaba mide bulantım covidden mi ? Yoksa onu da gebelikten saymalımıyım.Çünkü bu bana umut veriyor.İçim hiç rahat değil