UurSevdaYlmaz
Slm kizlar 38+6 olduk bugun kontrolümüz vardi ve o cok korktuğum cati muayenesinide oldum korktuğum icin doktorum istersen haftaya yapalim dedi ama kabul etmedim ne kadar ertelersem o kadar cok korkuk artar dedim ve iceri gectim hazırlandım normal alttan muayene gibi hazirlandim çatala ciktim kalbim gümbür gümbür 😀 o kadar korkutmusum ki kendimi terledim resmen sonra doktorum o hâlimi görünce gülmeye başladı 😊 bak simdi beni dinle sadece ne dersem onu yap dedi bir rahatla once one dogru gel biraz bacaklarini ice dogru cevir biraz dedi gevşe biraz kasma kendini dedi ve bakti ama ben hic bisey anlamadım bu kadarcik ki dedim daha yok mu der gibi😀😀 kimseyi dinleme kulağını kapat doğum soyle boyle diyenlere dedi cok rahat gecti benim kizlar hic bisey anlamadim sadece kendinizi rahat birakin ve doktorunuzu dinleyin herkesin ayni olmuyo kanamam da olmadi hic cok şükür sorunsuz bir sekilde atlattim ama açıklık falan yok daha dedi 40 haftaya kadar bekleyelim dedi tekrar bakar dogum sekline karar veririz dedi kimseyi dinlemeyin sadece rahat olmaya bakin kizlar herkese hayirli saglikli guzel dogumlar nasip olsun inşaAllah bizde bekliyoruz bakalim ne zaman teşrif edicek kucuk hanım💕😍🎀