Babtysv ya o akıntıyı ihtimal etmeyin ne olur benimde çatı muayenesinden sonra akıntı geldi sonra her kontrole gittiğimde alttan muayene ediyorlar tabi ve akıntım fazlalaştı ben söyledim doktora olur o önemli değil demişti enfeksiyon olmuş ve doğum anınında bebeğim içerden yırtarak doğdu içerden de dikiş yedim dışardan var zaten içerden de attılar baya sinir oldum yani günde 2-3 tane günlük ped değiştiriyordum çamaşırda tabi sanki idrarımı kaçırmış gibi oluyordu bazen su şeklinde hatta suyum mu sızıyor diye bile gittim değilmiş