Kızlar 37 haftalık hamileyim gece adet sancısı gibi olunca acile gittim ama ben hastaneye varana kadar geçti agrı beni nst ye bağladılar bebek kasıldıkça sancı 20 den 100 leri gördü 20 nin altına çok düşmedi ama ben hiç bi agrı hissetmedim ilk kez çatı muayenesi yapıldı ama açıklık yoktu hiç benim anlamadığım bu yalancı sancı mı acaba gerçek sancı mı yani açıklığım olsa doğum başlamış mı oluyor bana eve git çok şiddetli ağrı olursa gel dediler bende önceden nişan felan da gelmedi acaba çatı muayenesi nişan gelmesini ve açılmayı tetikler mi ?