Aylardır düşündüğüm bi konuydu🙈 odasına montessori alıp ilk 3 ay sepet beşikte yatırmaya karar vermiştim. Sonra montessoriler gözüme kötü görünmeye başladı bi de bebek odası gibi durmayacaktı, çilek’ten büyüyebilen karyola aldık. Beşik hali 120cm büyüdüğünde 160 yatak oluyor🥰