Ftmsgr sarılık olmamasi için bol bol beslemek lazım bebeğim sarılık olmuştu ve baya yüksek çıktığı için derecesi kuveze girmişti doktorum mutlaka emzirme arkası mama yada sütünü sagarak takviye ver çok küçük oldukları için tam ememezler doymaxlar demişti. Derecesi düşükse zaten eve gönderip bol.bol beslemeni.oneriyolar yüksek isede kuveze alıp ışın tedavisi uyguluyorlar.