Elmir-2525 canım benim doktorlar ihmal etmiş gibi biraz ama kendine eşine kizmana gerek yok bu şekilde kendini yıpratırsın, çünkü sen ne yaparsan yap çocuğun dünyada kısmeti yiyecek ekmeği yokmuş kısmeti olsaydı sen ne yaparsan yap bişey olmazdı, evlat acısı anne karnında olsa bile çok zor bende yaşadım Rabbim sizede bizede kimseyede yaşatmasın inşallah bidaha, sabır versin size başıniz sağolsun 😓😓🤲🤲❤️❤️❤️