Mervenurns Kızlar dün aşı oldum. Ama bugün cok akıntım geliyor kokusuz hafif sarı renkli yan etkisi olabilir mi acaba ?
gazetecianne Mervenurns sanmıyorum ben de aşı oldum şu an 31. Haftalığım aşı olduğumda 28 falandım ben de olmadı canım
Isimsiz66 gazetecianne enfeksiyondur bence o bende asi oldum ama sadec kol agrisi bas agirsi oldu hic de duymafim akinti vs yan etkisi yasayani