baysmeri Zehrakutay2018 inşallah sağlıkla kucağınıza alın ne güzel sizinde kafanız rahat herşeyi hazır etmişsiniz maşallah 😀
baysmeri Melek3 zaten bebek kelimesi geçen her ürün pahalı ne ucuzki gerçi hayat pahalı ama bebek kıyafetleri markalarda bizlerle aynı fiyata neredeyse mecbur alıyoruz Allah herkesin yardımcısı olsun bu pahalılıkla ve verdiğimiz paraya degmeyince insanı daha çok üzüyo
Melek3 baysmeri yeminel 3 çoraba 17 TL verdm i biliyorum halbuki bizim burda ben kendime 2 liradan alıyorum 1 e de var ama 2 iyi oluyor diye çocuk corabina bak bizimkine bak
birseny baysmeri biz bezi e ebebegin kendi besini aldık deneyeceğiz pişik yapmazsa iyi gelirse devam ederiz sıkıntı olursa primsya geçeriz dedik . Biberon kullanacağımız emzik kullanacağımız net olmadığı için e bebeğin cam biberonunu ve iyi denilen emziğini aldık deneyeceğiz hepsini kullanırsa avent alırım
Zehrakutay2018 baysmeri sagol canım.amin Allah razı olsun 1 oğlum daha var zaten onda daha erken hazırlamıştım bunda geç bile kaldım Rabbım hepimizi hayitla kurtarsin
baysmeri Zehrakutay2018 amin inşallah bende öyle ilk kızımdan tecrübeliyim ama bu sefer daha bi rahat davrandım gerçi bulantım devam ettiği için neyazıkki pekte alışveriş falan yapamadım rahatça oyzden son zamanlara kaldım
Mnkfslyem baysmeri evet öyledir diye tahmin ediyorum ilk gebeliğim tecrübem yok ama karnımda böyle hissediyorsam Allahın izniyle kucağıma alınca neler hissederim tahmin bile edemiyorum tek duam isteğim sağlıkla kucağıma almak hepimiz için tabi inşallah 🥰🤲
baysmeri Melek3 fiyatları iki katı yapıyorlar işte bide arada kampanyaları oluyo tabi zaten iki katına satıyo bide kampanya diyolar 😀 bebek kıyafeti hemen küçülen bişi ama neyapalım alınca da iyisi olsun diyoruz
minikask35 Glsm48 ben salı günü memlekete gidiyorum doğum için ondan snra artık herşeyi 1hafta içinde tamamlayacağım Allah’tan ev temizliği derdim olmucak
Glsm48 Mnkfslyem çamaşırları nasıl yıkayayım diye düşünüyorum, siz nasıl yaptınız ? Organik deterjan aldım. Şimdi alt kıyafetleri genelde pembe üst kısmı beyaz yada başka kıyafeti yeşil başkası düz beyaz , hepsini aynı anda mı makinaya attınız renkler karışmıyor birbirine değil mi ?
Mnkfslyem Glsm48 ben dalan granül sabun tozu aldım yıkarım ütüledim zaten hepsi aynı anda yıkanmıyor çok olduğu için kıfayetler mecburen 2 ye 3 e bölüyosunuz yani ben öyle yaptım sığmadı çünkü hepsi bir makineye pyızfne renklerine göre yıkadım ayırdığım için 6-7 makine yıkadım ben bugune kadar oyuzden renklerşne göre ayırdım ama 30 derecede yıkandığı için karışık da atsanız renkleri birbirine geçmez bence
Glsm48 Melek3 33+1 im bende , beşiği yarın gelecek dolabı bir aya ancak gelir sipariş verdik , kıyafetleri çok almadım yıkanacak, benim geceliğim yok sadece bide bebek için sırt çantası 🤗 kasım 15 gibi olacak doğum 🤰🏻 heyecanla bekliyoruz miniğimi 🐣
Melek3 Glsm48 bizim dolap da salı günü gelecek emanet kendi kıyafetlerimin içine yerleştirdim o konuda ragatm benimde yok gecelik falan ne tür alsam bilmiyorum bizim burda lohusa takimi tarzı satan yok tek bir yer var 450-500 vs diyor naparm bilmiyorum biz çok aldık kıyafet ya
Glsm48 Mnkfslyem ben mi çok az aldım acaba 2 tane 5 Li set aldım bi tane yenidoğan 4 tane 0-3 ay 2-3 tane de 3-6 ay aldım atletleri de var tabi 10 tane felan 🙄 örgü hırka yelek battaniyesi çok fazla ,bi makineyi doldurur ancak hepsi
baysmeri Melek3 çokmuş pijama takımı fiyatı trendyoldan falan bakıp alsanız ben alt üst iki tane takım aldım biri uzun kollu biri kısa kollu
Glsm48 Melek3 kıyafet az aldım ben 10 takım ancak aldım onlarda kimisi 0-3 ay kimisi 3-6 ay boyunu felan kestiremediğimizden sonra küçük gelmesin dedik laızm oldukça gidip alırız lcw den 😊 loğusa gecelikli takımlardan almıcam ben ilk bi hastanede giyiliyor sonra bir daha giyilmiyor ve çok pahalılar arkadaşım bi tane gecelik verdi o da bi kez kullanmış zaten onu giymekte bile şüpheliyim kasım ayı sonuçta üşürmüyüm diye 🙄 normalde de giyeceğim önden düğmeli ortalama fiyatlı bişey istiyorum bulabilirsem
Melek3 baysmeri ya onuda açıkçası kredi kartı kullanmiyorz ve onu beklemek istemiyorum olup olmama derdiyle uğraşmak falan
baysmeri birseny bende biberonu e bebekten aldım gögüs pedi falan indirimdeydi hemde bez için bi fikrim yok acaba kullanan varmı
Melek3 Glsm48 22 parça tulum ve kıyafetleri sadece daha sadece alt üst ayrı aldiklarimizi saymıyorz 😬 daha bir sürü şortlari taytlari penyeleri var ve hepsi 0-3 ay 🤦
Merve2697 baysmeri 31. Haftamda tüm hazırlıklarım bitti şimdi sağlıcakla oğluşumuzu bekliyoruz.33+3 ♥️
baysmeri Merve2697 ozaman sizi de tebrik ediyorum rahat etmişsiniz negüzel sizde darısı benim başıma 😀sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi inşallah