ozgese-s Kızlar bu hafta nasıl geçiyor benim gece uykum kalmadı uyuyamıyorum bi türlü yatarken rahat değilim birde bişeyler hissediyorum ama bebeğim mi anlayamadım tecrübesizlik 😂😂 Sizde neler oluyor 🌹
Bebegimveben0811- ozgese-s bu 18.hafta hamilelikte geçirdiğim en zor hafta oldu çok şükür yarin 19 bakalım bu hafta beni bekliyo
asyaebrar ozgese-s bende aynı durumdayım hiçbir şekilde rahat edemiyorum özellikle geceleri sürekli dönüyorum ne tarafa yatsam rahat edemiyorum gündüz de aynı hiçbir şeyden memnun değilim😂🤍
Hacer188 ozgese-s bende aynı dönüp duruyorum uyku güzel değil artık alışmak gerek galiba bebek konusuna da gelince ben 18 hafta hissediyordum pek hissetmiyorum bu hafta bilemiyorum acaba bebekmiydi😊
Bifat1 ozgese-s uykuyla alakalı çok problemim yok ama bende öyle birşeyler hissediyorum ama ben olduğunu bilmiyorum ilk gebelik olduğu için 💕💕 18+4 💕💕
ozgese-s Bebegimveben0811- benim de öyle ya vücudum hiç rahat değil bi yerimde ağrımıyo ama bi türlü rahat edemedim 😔 umarım bu haftanız güzel geçer 🌷
Clementinee ozgese-s 19. Haftama gircem bu gece benim karnım inanılmaz kaşınmaya başladı çatlıcam galiba korktuğum başıma gelecek😅